OKUMAYA EVET CEHALETE HAYIR

Kahramanmaraş'ta, "Okumaya evet, cehalete hayır" projesi kapsamında, 500 öğrenciye kırtasiye ve eğitim materyali yardımında bulunuldu. BİLSEK Gençlik Kulübu Derneği (BİLSEK), "Kız Çocuklarının Okula Devam Oranının Artırılması" hibe programı kapsamında "Okumaya Evet, Cehalete Hayır" projesi kapsamında öğrencilere eğitim materyali desteğini sürdürüyor. İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt'un katılımıyla, Piri Reis İlköğretim Okulu'ndaki kız öğrencilere BİLSEK tarafından kırtasiye malzemesi ve eğitim materyalleri dağıtıldı. Akkurt, burada yaptığı konuşmada, projenin artık elle tutulur gözle görülür hale geldiğini söyledi.
Bu ülkenin bir noktadan alıp daha iyi bir noktaya götürülmesi isteniyorsa hep birlikte el birliği yapılması gerektiğini vurgulayan Akkurt, şunları kaydetti: "Biz bugün aslında bu çalışmanın ete kemiğe bürünmüş halini sizlerle paylaşıyoruz. Burada verilen malzemeleri başka yerde de bulabilirsin fakat buradaki asıl hedef asıl düşünülmesi gereken yaklaşım, daha iyi bir insan, daha iyi bir vatandaş, daha çalışkan, sorumluluğunu üstlenmiş bireyler yetiştirmektir. Eğer kadını eğitirseniz bir toplumu eğitmiş olursunuz. Kız çocukları artık kendi ailelerinin öğretmeni, kendi ailelerinin muallimleri olduğu unutmamamız lazım. Kızlarımız kendi ailelerine yön verecek bakış açısı oluşturacak insanlardır."BİLSEK Başkanı Sinan El ise eğitim materyalleri ve kırtasiye malzemesinin 500 öğrenciye verildiğini söyledi.Verilen materyallerin sadece bir araç olduğunu dile getiren El, asıl amacın öğrencilerin okula devamının, derslerde ve sınavlarda başarı olduğunu kaydetti.

HABER FOTOĞRFALARI

Haber46.com... Lütfen izinsiz kopyalama yapmayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar